• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Precision

F

F.d. 418

Guest
Föraren av den här sopbilen hade verkligen tungan rätt i munnen. Han hade högst tio cm utrymme på båda sidor där såväl husväggar som bergssida var allt annat än släta. Inte ens de yttre backspeglarna kunde vara utfällda men trots det passerade han igenom utan minsta skrap. Bilden är från byn Lújar i Andalusien i Spanien. Hälsn/AndersW
PS Upptäckte just att man kan klicka på bilden och göra den större och tydligare DS

Bilagor

• IMG_1264.JPG
    IMG_1264.JPG
    1,9 MB · Visningar: 209
Senast redigerad av en moderator:
G

Göran T625

Guest
Sv: Precision

....eller har chauffören en helt ny, för oss okänd typ av back-kamera med supervidvinkel och dubbla objektiv......vem vet?

HBK-hälsningar

Göran 292

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

Ingen rutin i världen hjälper för att upptäcka t.ex ett barn bakom bilen, därför behövs backkamera.

Utan vetskap vad som finns gömt bakom bilen backar man bara inte, antingen kamera eller någon som "kollar"!

F

F.d. 418

Guest

Han körde framåt. Vägen som ledde upp till Lújar gav mig faktiskt handsvett, ett för mig mycket ovanligt fenomen. Det kan möjligen ha berott på fallhöjden från vägens kant och utåt nedåt; få hindrande räcken eller annat. Hälsn/AndersW

Toppen