F
F.d. 55554
Guest
Väntade på ett papper som skulle komma med PostNord,
nu hann vi åka innan det kom.
Fick 2 sms om att det fanns och påminnelse, jag tänkte OK, det går väl i retur.
Så fick jag ett mail från dom om att det skulle kosta 67kr/dag om det inte hämtades ut.
Ringde PostNord och undrade vad detta var, svaret blev detta.
"Varning för bluffmejl om paket
2015-09-25 10:46
Just nu cirkulerar ett bluffmejl där avsändaren ser ut att vara PostNord. Nytt massutskick har skett under torsdagen. PostNord har ingenting med utskicket att göra, detta är ett spam-mejl. PostNord uppmanar den som har fått mejlet att genast radera det. Klicka inte på länken och försök inte spåra försändelsen.
Läs hela svaret HÄR
Tydligen har någon hacker kunnat komma in på PostNords databas och hämta information om att jag hade inte hämtat ut försändelsen.
Jojje
nu hann vi åka innan det kom.
Fick 2 sms om att det fanns och påminnelse, jag tänkte OK, det går väl i retur.
Så fick jag ett mail från dom om att det skulle kosta 67kr/dag om det inte hämtades ut.
Ringde PostNord och undrade vad detta var, svaret blev detta.
"Varning för bluffmejl om paket
2015-09-25 10:46
Just nu cirkulerar ett bluffmejl där avsändaren ser ut att vara PostNord. Nytt massutskick har skett under torsdagen. PostNord har ingenting med utskicket att göra, detta är ett spam-mejl. PostNord uppmanar den som har fått mejlet att genast radera det. Klicka inte på länken och försök inte spåra försändelsen.
Läs hela svaret HÄR
Tydligen har någon hacker kunnat komma in på PostNords databas och hämta information om att jag hade inte hämtat ut försändelsen.
Jojje