• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Postis tävlingar!

F

F.d. 52908

Guest
Sv: Postis tävlingar!

Ja just det Postis!! När startat dina trevliga tävlingar. Du skulle ha semester men hur länge sa du inte? Extra länge i år eller??
/sören

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Kommer kommer. Skall bara måla och lägga golv i två rum så om någon vecka eller så så kommer det nya tävlingar, är inte klar med hur det skall se ut i år men jag får söka mig fram och variera lite fram tills "gömma tomte" kommer.
Kanske gissa på Mixen återkommer.

mix138.jpg

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Kommer kommer. Skall bara måla och lägga golv i två rum så om någon vecka eller så så kommer det nya tävlingar, är inte klar med hur det skall se ut i år men jag får söka mig fram och variera lite fram tills "gömma tomte" kommer.
Kanske gissa på Mixen återkommer.

Visa bilaga 61300

Grymt bra photoshoppat...:)

F

F.d. 14324

Guest

StUtUoUuSsCu OoTsUs OuSuUtUoUoUcUoCc

OoStOc TcToOsSoTs :)

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Namnlöst-2.jpg

Tack Jocke
Kunde inte låta bli att tyda ditt chiffer.
Jag hade tänkt att ha tre gåtor per vecka tex. en bildgåta en enklare som inte tar för lång tid och ett mysterium som man måste räkna och fundera på
och inte är för lätt att hitta på internet, ja ni vet sådana gåtor som jag själv måste ha facit till för att klara.

F

F.d. 14324

Guest

-.. . - ..- .--. .--. ... -.- .- - - .- ... ...- . .-. -.- .-.. .. --. . -. .- ...- -- .. --.

mvh jocke :D

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Nej nej jag hinner inte lösa era gåtor, jag måste jobba med era nya, men i bland går det snett här har ni, den går inte att lösa utan att vända datorn upp och ned.
Nej gå in på tävlingssidan så har ni kvällen och natten sysselsatt.

testbild.jpg knappen9.gif

Toppen