• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Possitivt bemötande på TT-line

F

F.d. 29837

Guest
Vi är med i Caravanclub sen många år men har inte utnyttjat några rabatter. Vi är inte alls så ordentliga som vi skulle önska. ( Har redan skrivit om hur vi missade att göra göra årlig fukttest så att garantin skulle gälla).
Läste här ett inlägg där någon frågade efter medlemsrabatter. Då tänkte vi till och läste på Caravanclubs medlemsrabatter. Då har vi 10 % på bla TT-line. Vi hade redan bokat biljett via internet. Ringde kundtjänst och frågade om det gick att ordna i efterskott.
Naturligtvis svarade den trevliga damen och några dagar senare hade 247kr satts in på mitt konto.
Vi tycker det var bra service.
Hälsningar Marianne o Bengt

F

F.d. 29781

Guest
Sv: Possitivt bemötande på TT-line

Jag måste instämma med dej när det gäller TT-line. Vi bor också i Göteborg där vi har ett konkurerande rederi. Förra året när vi skulle ner till Kroatien, när vi kollade priset för enkel färd till Tyskland fick vi svaret, "åker du i morron onsdag kostar det 1600:-", " men vi vill åka på fredag", " ja då kostar det 2880:-."
Det blev Trelleborg Rostock för 1250:-, inklusive hytt och frukostbuffé, 0ch vi anländer till Tyskland 6 timmar senare, pigga och utvilade.

Toppen