• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Porty

vippen

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Vi har under ett par år pratat om att köpa en hund .Fru är allergiker så det är många som faller bort.Vi har bestämt oss för en portugisisk vattenhund .
Jag hade hund under alla år jag bodde hos mossan o fassan så man har saknat det.
Om allt faller på plats så dimper valparna ner i V 44 och vi blir "godkända" och "utvalda"
Äntligen va najs:dog:

goldfinger

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026
Sv: Porty

Gratulerar till eran nya kompis. Portugisisk vattenhund är en trevlig ras som ni säkert får mycket glädje av. Om ni funderar på ytterligare en liten kompis så kan Yorkshireterrier också fungera för allergiker.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Lycka till med hunden!

Vi hade en sådan i tretton år. Något mera envetet än den blir svårt att hitta, men hon gillade att sola. Allt eftersom solen flyttade sig över golvet flyttade hunden med.

benzen

HBK Medlem
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
10856
Medlemskap
2025

Jag är oxå allergisk och vi har två Bichon havanais och det fungerar utmärkt.

Toppen