• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Portugal, cyklar?

TBL60

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
17873
Medlemskap
2025
Läste att man inte får transportera cyklar bak på personbil i Portugal. Är det någon som vet om det även gäller husbil registrerad personbil klass 2.

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Portugal, cyklar?

Var läste du det? I så fall skulle var o varannan husbil köra olagligt i Portugal. Jag har haft polisbil åkande bakom mig några ggr när jag haft cykel på stället där bak (m reflexskylt) inte stoppade de mig iaf.

habro

FD HBK Medlem
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022

Läste att man inte får transportera cyklar bak på personbil i Portugal. Är det någon som vet om det även gäller husbil registrerad personbil klass 2.

Vet inte om det är ok.... men ALLA har det...har aldrig haft något som helst problem....

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

I Portugal er lover og regler i trafikken en ting, hva man gjør noe helt annet - det var min opservasjon den gangen jeg jobbet i Lisboa. Dobbelparkering i gatene var helt normalt, fartsgrenser noe en ikke brydde seg med.

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025
Toppen