• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Populär ställplats

F

F.d. 2591

Guest
Hej på er husbilsvänner!

Snacka om pupulär ställplats, det bör ju vara en av de mest användna stpl på 10 mils radie från Göteborg, jag talar om Lysekil, var där på fredag sen e.m. då redan stog där 19 bilar , på den plats utan el, och på den med el, 6 st, efter kl 21 var vi 25 bilar.

Ha de gott
Stig.B.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Populär ställplats

Hej.
Var i Lysekil ligger den, bor själv i Stenungsund så det är ju lagom långt för oss att åka över helgen
Ann-Christine /Sven 6701

De flesta står vid fiskhamnen bakom järnvägsstationen. Det går också att stå en bit därifrån på en grusplan med tillgång till el. Den sistnämnda platsen är uppläggningsplats för båtar på vinterhalvåret så platserna minskar snabbt så här års.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Populär ställplats

vi var där i helgen, det är en väldig trivsam stad, vi spenderade säker ca700kr på mat och fika,och lite trav blev det oxå, det hade jag säkert inte gjort, om man nu skulle stå flera km där ifrån på en camping,, jag tackar Knarrevik för tipset om ångloken, det var kul att se,
det var första gång jag såg ånglok körandes,så det får bli mera helger i lysekil,, mvh håkan
:):):):):)

Toppen