• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

pop up

F

F.d. 15776

Guest
Hej
Har börjat få pop up reklam i texten här på husbilsforum och det är bara här.. Det kommer upp när kursern står på ett understuket blåmarkerat ord.
Hur få bort det här. Väldigt irriterande.

Bengt

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: pop up

Vad jag vet så ska det inte finnas någon pop up reklam på denna sidan.

Har du något annat fönster uppe samtidigt?

/R

F

F.d. 5110

Guest

Försökte lägga in en bild men det s...t sig...

Återkommer när jag får tid .. sorry

//Lasse

F

F.d. 15776

Guest

Vad jag vet så ska det inte finnas någon pop up reklam på denna sidan.

Har du något annat fönster uppe samtidigt?

/R

Har ingen annan sida uppe samtidigt. Det är reklam för en singelsajt (svenska män över 21 sökes)powered by textenhanse. Det är minst en sådan markering i varje inlägg på forumet.

F

F.d. 18017

Guest

Jag skulle tro att du fått något tillägg installerat i din browser.
Skype gör om telefonnummer till länkar och andra program kan säkert göra detsamma men med mindre önskat innehåll.
Gå in i tillägg i din browser och se om där finns några som du inte känner att de borde vara med och inaktivera dem.
Du kan även scanna din dator med Malwarebytes : Free anti-malware, anti-virus and spyware removal download det är den effektivaste virus och ohyreletare jag hittat.
Du klickar på download bara, att köpa den är bara om man vill att den ska kontinuerligt leta virus. Det duger bra att bara scanna igenom datorn med den gratis.
Jag har märkt att såvär f-secure som mcafee inte upptäckt ohyra som denna har funnit åt mig.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Kan vara ide att köra igenom datorn med popup blocker och även en rejäl genomkörning med ett uppdaterat antivirusprogram.

Kan vara någon form av trojan eller annan elaking som du fått in i datorn.

//Tommy

F

F.d. 15776

Guest

Hej
Har kört norton antivirusprogram och nu funkar det som det ska.
Bengt

Toppen