Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är inte accepterat i fikarummet heller med sådana rasistiska åsikter!
Jag kan också förstå. Men är det inte typiskt svenskt att det alla verkar ha behov att prata om får man inte diskutera någonstans mer än i fikarummet på jobbet.
Vi skall nog inte begära att webbarna skall ha tid att läsa alla inlägg som skrivs på HBKs forum därför har vi som Gunnar skriver möjlighet att hjälpas åt.
Olle.
Är inte hela internet nedlusat med olika forum för diskussioner av allehanda slag, även om politik? Det är ju då lämpligt att föra dessa politiska diskussioner där och inte här tycker jag.
Till MaJe, Kaj o Gisela.p samt likatänkande!!
Det är just er kategori som det stora flertalet vill ge mesta möjliga utrymme nu! Tro mej! Jag skrev en insändare i vår lokala tidning där jag ville att verklighetsförankrade politiker skulle träda fram. Det gav en hel del positiva ryggdunkningar. Ärliga och verklighetsförankrade politiker står högt på önskelistan!! OBS ! Jag vänder mig inte till någon särskild politisk åsikt ! Däremot vänder jag mej till er som har sunda åsikter och som påtagligt kan bidraga till ett bättre samhälle.
Mvh Tommy F (MarTom)
Kan du länka till din insändare
Lennart