• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Polisen i Sverige icke prioriterad

turbin

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
10155
Medlemskap
2025
Sv: Polisen i Sverige icke prioriterad

Jo nog märks det att många har slutat redan. Senaste månaden åkte vi ; S-vall-Valbo-Örebro-Mantorp-Ullared-Bergs slussar-Linköping-Orsa-Sveg-Funäsdalen-Flatruet-Lycksele-Ursviken-Sävar-S-vall. Ca 300 mil och ingen "Harry- Haffa" såg vi på hela resan! Dom behövs verkligen ute efter vägarna, för det har blivit bra mycket grinigare i trafiken. Spelar ingen roll hur fort man kör,blir ändå omkörd av många och även av ekipage med släp! Vid 2+1 väg så trängs man mer och mer vid avsmalningen till ett körfält. Känns olustigt.:confused:

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Många i Sthlm har valt att jobba för migrationsverket, bättre lön och bättre arbetstider.

Ni bor/åker på fel ställen, där jag bor ser man dom ofta:D

F

F.d. 29925

Guest

Trodde i min enfald att politik var bannlyst på forumet.:confused:

Vad anser ni om vårdpersonalens löner och arbetssituation förresten.:)

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Eftersom lagar o regler ute i vårt husbilsliv ibland kan vara svårt att följa och rådet många gånger här i forumet är att ringa polisen,
så kan det vara bra att känna till ev. orsaker när dom inte kommer :(

Toppen