• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Polen på lördag.

alinkan

FD HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4865
Medlemskap
2021
Hej vi ska åka till Polen på lördag morron från Karlskrona-Gdynia. Så jag skulle höra med er om ni vet om en bra plats att stå på i närheten för vi kommer ju fram 1900 på lördags kvällen.
Vi ska besöka trestadsområdet några dagar och sedan kustvägar mot Tyskland och hem via Danmark ute ca en vecka.

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025
Sv: Polen på lördag.

När du kommer till Gdynia kör du in mot centrum och sedan så långt ut du kan komma på hamnpiren, alltså förbi museiefartyg, småkrogar, marknadsstånd och annat. Du kan ha som riktmärke en hiskerligt stor staty som minner om landets store författare Joseph Conrad, som finns längst ut på piren. Där ute finns ett antal p-platser som du kan använda. Har själv stått där ett par gånger. Det händer att någon polisbil glider förbi på natten, men det känns egentligen bara tryggt.

Trevlig resa!

Staffan

Toppen