• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Polarkyla

F

F.d. 18251

Guest
OBS.

Titta extra noga på termometern dom närmaste dagarna och töm tankarna. Det varnas från SMHI från mycket kallt väder som kommer att hålla i sig ett bra tag framöver.

:wub:

Senast redigerad av en moderator:

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Polarkyla

Men Vilgot, det är ju vackert väder. Högtryck, i det närmaste vindstilla och stabil temperatur mellan 10 och 20 minusgrader sedan någon vecka och skall så fortsätta i vilket fall fram till helgen. Du måste läsa väderrapport i fel tidning.
Aake

F

F.d. 18251

Guest

Det är ju så att vi som bor i södra delen av landet, och vid kusten, inte är vana vid temperaturer under +/- O grader så när man läser i 14-dagarsprognosen att det skall bli
-15 till - 20 grader så reagerar man som jag gör (tror jag).
Det är ju inte roligt att få tankar och rör sönderfrusna.
Förresten Anders hur har det gått med Frankian? Har det blivit någon affär?

:spinny:

Senast redigerad av en moderator:

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Helt korrekt, kanonväder. Frikampar i Tänndalen denna vecka. Just nu -23 ute och varmt och gott inne, som vanligt.
Hejsan!
Var står ni i Tänndalen? Ingen som protesterar? Ha det så skönt i värmen inne och spara lite kyla till oss också som får lov att vänta till nyår!
Anette vid tangenterna

F

F.d. 1470

Guest

Vilgot: Nja. tror vi ligger kvar med Concorden - vi behöver nog allt utrymme och inget slår att slippa bo i stuga. Men tack för titten.

Robert: Ganska (väldigt) lite folk här just nu så man kan stå varsom. Vi står dock parkerad vid vår sons träningskompis stuga i Buskvallen. Vi ligger här hela veckan för alpin träning.

Men bara -9 idag så det kändes lite fjolligt.

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Här mitt i Sverige är det fortsatt vackert väder. Svag vind, enstaka snöflingor men mest sol. Ingen kyla att tala om. Mycket fågel i älven bl.a. flera familjer sångsvan och för ett par dagar sedan flög en ung havsörn utanför fönstret vid datalekplatsen; alldeles längs hitre stranden på bifogad bild.
aake

Bilagor

• Datalekplatsen.jpg
    Datalekplatsen.jpg
    2,6 MB · Visningar: 5
Toppen