• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PLUTT

F

F.d. 4754

Guest
Sv: PLUTT

Vi har kanske inte något större behov av att veta vara alla andra HBK:are befinner sig???

Det finns idag GPS-sändare som visar precis var man är... Kanske något för klubben?

/Knausen

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Knausen????????????????????????????????????????????????
Förstog inte ditt inlägg????????????????:mcride:

F

F.d. 4754

Guest

Tekniken går framåt. Vi kunde ha en sida som visade var man är någonstans med hjälp av GPS-signaler. Såg att någon hade web-kamera. Riktigt häftigt!

/Knausen

F

F.d. 4058

Guest

Har man GPS till datorn och mobilt bredband så funkar GPSgate (29.90€)alldeles utmärkt.
Använder själv deras "Buddytracker" som är gratis. Det är bara att registrera sig för ett konto. Det finns bla. funktioner som ger en möjlighet att ha koll på var medlemmar i en grupp befinner sig. Systemet som jag har på min sida är nog fullt möjligt att använda på HBK om intresse finns.

Toppen