• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pilote broschyrarkiv?

F

F.d. 3353

Guest
Hymer har ju ett jättebra broschyrarkiv, finns det någon som vet om Pilote har det också?

/Ulla
 

Bosse Marianne 2075

HBK Medlem
Inlägg
248
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2075
Medlemskap
2024
Sv: Pilote broschyrarkiv?

HEJ Haul 83. Jag har hört av återförsäljare för PILOTE i södra sverige, Fransmänen är inte intreserade av svergie, Pilote har sagt upp avtalet med återförsäljare i sverige.Var kom detta säj Jo återförsäljarna i svergie låg på för att få reservdelar till bodelen.CODAT har hoppat av likaså PROVIAi Helsingborg. Dessa två företag säljer de dom har ilager till PILOTE till bodel. jag själv har letat efter broschyrer om pilote men inte lyckas, jag är ägare till en pilote 2003 helintg. PS. är ingen hejare på data. välj ett annat märke som är STORA i svergie. M.V.H BOSSE 2075
 
Senast ändrad:

BerntMgn

HBK Medlem
Inlägg
818
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2024
Sv: Pilote broschyrarkiv?

HEJ Haul 83. Jag har hört av återförsäljare för PILOTE i södra sverige, Fransmänen är inte intreserade av svergie, Pilote har sagt upp avtalet med återförsäljare i sverige.Var kom detta säj Jo återförsäljarna i svergie låg på för att få reservdelar till bodelen.CODAT har hoppat av likaså PROVIAi Helsingborg. Dessa två företag säljer de dom har ilager till PILOTE till bodel. jag själv har letat efter broschyrer om pilote men inte lyckas, jag är ägare till en pilote 2003 helintg. PS. är ingen hejare på data. välj ett annat märke som är STORA i svergie. M.V.H BOSSE 2075
Hej liten sökning visar att denna länk gäller för Pilote just nu:
HUSBILCENTER I LANDVETTER AB Sant eller inte vet ja men hoppas man har koll på hur man syns på Internet.
Min mening det är precis dettahär som vi kan hjälpas åt att bevaka.
Som nån sa litedjävla ordning får delava.
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Pilote broschyrarkiv?

Bor "granne" med Husbilcenter i Landvetter. Dom har nyligen börjat med Pilote.
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Pilote broschyrarkiv?

När min kofångardel blev demolerad av en räv så kontaktade jag pilote i Frankrike och dom kunde få fram den delen till min gamla R450 av 1990 årsmodell men det var tvunget att köpas hem av Codat husbilar .

.: CODAT HUSBILAR AB :.
 
Toppen