• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pengar tillbaka

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 24369

Guest
Ni som handlar på nätet och vill ha pengar tillbaka på det ni handlar. Här finns en möjlighet till detta. Från 6500 olika online butiker världen över 0.5-11% tillbaka på det du handlar, från butiker så som, hotels.com, däckonlie, ving, apollo, nelly,com, halens, cdon.com, moderna försäkringar, bubbleroom, tradera, ebay, viasat, m.m.

Sitetalk är en social community precis som det finns många andra GRATIS att vara med.
Varför inte prova, kostar ju inte. Förbinder dig inte till något alls.

F

F.d. 24369

Guest
Sv: Pengar tillbaka

Får dessutom betalt för statusupdateringar, meddelanden och bildupplägg :D

F

F.d. 27368

Guest

Du värvar 10 som i sin tur ska värva 10 som i sin tur ska värva 10 o.s.v .....
Trodde mer inte det fanns människor som gick på det här ... :( ...
DET GÅR INTE ATT SKITA UT PENGAR ...

F

F.d. 24369

Guest

Du/Ni behöver inte värva en enda. Det enda ni behöver är att ladda ner appen så den kan ge er pengar tillbaka på det ni handlar. Realtid , flaschback m.m. Riktiga SANNINGS sajter det ;)
Bara för den som vill veta finns Sitetalk på börsen.

Sitetalk är en social community ingenting annat

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Poängen är väl just att man ska få andra att ladda ner appen ?
Du kommer ju upp som "sponsor" när man klickar på länken, gissar att du får en kickback på varje klick samt bonus om någon laddar ner appen.
Nu har jag inte kollat vad det är, men upplägget är ju typiskt pyramidspel, värva andra och tjäna pengar.

Peter :)

F

F.d. 24369

Guest

Får ingen kickback när någon klickar, får ingen bonus för att någon laddar ned appen. Ser det bara som en möjlighet att få tillbaka lite... Om någon nu skulle tjäna pengar på det, är det fel på något sätt. Facebook ger ju inte tillbaka något, de tar ju allt själv till sin "pyramid". Det där med pyramider är intressant, vad jag vet tjänar väl VD:n bäst i ALLA företag. Det är väl pyramid om något.

F

F.d. 24369

Guest

Fått tillbaka några hundralappar, bättre än noll alla fall :-D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen