• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PASS- OCH PENGAVÄSKA EFTERLYSES

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Jag efterlyser inköpställe för en PASS- OCH PENGAVÄSKA att använda när man är ute och reser. Det skall vara den typen man har som ett axelhölster (hänger under armhålan) och inte för att bära i midjan. Jag har tidigare haft dylika från Samsonit i tyg, men har även sett andra i läder.
//Conny
PS
Kolla och kommentera " Europas värsta POI-databas med campingar nu på svenska!
DS

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Sv: PASS- OCH PENGAVÄSKA EFTERLYSES

Ja, det liknar det jag har haft som var från Samsonit. Problemet med det var att det bara kasade ner från axeln.
//Conny

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det kanske är meningen att man ska ha den runt halsen, så att busen får möjlighet att strypa dig innan han tar pengarna! :D:D:D

Jappe

Y

Yjons

Guest

Conny. Ett knep från en gammal konstapel med erfarenhet av axelhölster. Sy fast en bit av ett hängsle i väskfästet vid nacken. Hängslet knäpps ner i byxlinningen fram som vanligt byxhängsle. Garanterat kasfritt.

Kastanj

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2026

Conny! Om du kan tänka dig en annan variant, så såg jag en bra väskmodell på Feriemässan i Belle centret. kolla denna adress www.friluft.se Väskorna heter pacsafe, och finns i en massa varianter.

Kastanj.

Senast ändrad:
Toppen