JuHol
HBK Medlem
Jag är påväg ner till mässan. En fråga till er som vet. Hur är det med vattenpåfyllning och toa tömning på parkeringsområde 1? Finns det dusch? Ursäkta för trådkapning
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Toatömmning finns på ett flertal ställen i bajamajor,bra dusch rent snyggt kan dock vara en bit att gå ,detta är STOR ställplats, 1000 bilar minst trots det lugnt och välordnat, sov mellan 22-06 då startar inga flyg.Jag är påväg ner till mässan. En fråga till er som vet. Hur är det med vattenpåfyllning och toa tömning på parkeringsområde 1? Finns det dusch? Ursäkta för trådkapning
Jag skulle tro att du kan ställa dig i kön till vanliga parkeringen, den ligger bredvid ställplatsen,det har varit enstaka husbil i den kön på förmiddagen,jag antar att detta inte kräver förbokning,bilarna står där dagtid tomt på natten.Var finns dagparkeringen? Försökt bokat en dag till, fullt.