"Parkering" med trivsam omgivning, Stockholm

wireforce

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
28637
Medlemskap
2020
Jag är programmerare och tvingas under dessa Corona-tider att jobba hemifrån. Nu har jag ledsnat, och kommer att byta till husbilen idag. Den får bli mitt nya kontor. Jag bor i Stockholm, och kommer pga olika anledningar att behöva hålla mig i stockholmstrakten.

Därför söker jag nu helt enkelt tips på parkeringar/ställplatser i storstockholm med omnejd, där jag åtminstone kan stå några timmar. När fokusen byts från min lap-top, kaffet rinner ned för strupen och blicken lyfts, tittar jag gärna ut över en trivsam omgivning.

Alla tips om trevliga platser att stå på mottages tacksamt :) Sköt om er där ute!

Stefanswede

HBK Medlem
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2021
Hej,

Den här parkeringen/ställplatsen tycker jag är trevlig att stå på under en dag, och sen så kan du ju ta en kort promenad och äta lunch på kopparkitteln

Hamngatan, 193 30 Sigtuna

/Stefan

bosse b

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2021
Hammarby slussväg, nedanför eriksdahlsparken brukar gå att stå. Men jag är lite osäker på hur det är när båtarna ligger på land.

AnnMari & Affe

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1698
Medlemskap
2022
Jag är programmerare och tvingas under dessa Corona-tider att jobba hemifrån. Nu har jag ledsnat, och kommer att byta till husbilen idag. Den får bli mitt nya kontor. Jag bor i Stockholm, och kommer pga olika anledningar att behöva hålla mig i stockholmstrakten.

Därför söker jag nu helt enkelt tips på parkeringar/ställplatser i storstockholm med omnejd, där jag åtminstone kan stå några timmar. När fokusen byts från min lap-top, kaffet rinner ned för strupen och blicken lyfts, tittar jag gärna ut över en trivsam omgivning.

Alla tips om trevliga platser att stå på mottages tacksamt :) Sköt om er där ute!
Norrmälarstrand nära stadshuset

tor-ake

HBK Intresserad
Kommun
Österåker
Många badplatser i Stockholmsområdet har gratis parkering och är lämpligt öde så här års.

Om man tycker vatten är trivsamt.

Toppen