• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Parkering i Halmstad

F

F.d. 24299

Guest
Satt och kollade runt lite på nätet i min hemstad och hittade en bra sida om parkering,
hoppas att ni kommer hit i sommar när staden fyller 700 år och vi har Solheimcup.
här en länk till sidan Nissastaden - Startsida
PS Klicka på parkeringar i Centrum
MVH

Thomas och Frances:wink:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24299

Guest
Sv: Parkering i Halmstad

Jag har idag skickat ett litet brev till VD för parkeringsbolaget och chefen för turistbyrån
angående ställplatser i Halmstad, Jag har även skickat med HBK 25:s utmärkta sammanställning om ställplatser. Så nu är det bara att vänta och se om dom är på alerten.

MVH Thomas och Frances:D

F

F.d. 24299

Guest

Detta dök upp Hallandsposten dagen efter att jag hade skickat in brevet, så det finns fler som är intresserade av en central ställplats, hoppas att mitt inlägg gör någon nytta i kommunens planering.

Thomas och Frances

klippCustom.bmp

EssoJ

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2025

Hoppas bara att beslutsfattarna inte går på medias koppling till camping. Det är ju inte CAMPING vi är ute efter utan möjligheten att kunna PARKERA på lagom gångavstånd från centrum. Då slipper man buslivet när krogarna stänger. Kanske också möjligheten at tömma toa, fylla vatten och slänga soppåsen.

funderar EssoJ

F

F.d. 3581

Guest

Hej, thopau

Efter ditt tips för en tid sedan övernattade vi på grusplanen vid tullhuset - en alldeles utmärkt plats för husbilar tyckte vi.

Nära till city och luftigt för vovven.

Man kan undra vad byggnadsnämnden har emot ställplatser där.....
Men man skall aldrig sluta förvånas - kommunpamparna anser nog att husbilar tillhör det kringresande folket och dessa skall inte befläcka den vackra staden ???

DS

Toppen