• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parkering Gränna hamn

F

F.d. 3088

Guest
Det är gratis parkering i Gränna hamn tills säsongen börjar. Går att tömma där oxå, finns gallerbrunn vid det lilla röda huset som syns från vägen.
Vid Konsum finns oxå en stor parkering som det går att stå på (kanske även sova?)
På helger har en del restauranger öppet i hamnen.

Gurra

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Parkering Gränna hamn

Tack Gurra! Vet du när säsongen börjar för hamnen, någon datum? eller är det vädret som avgör?

Hälsningar från väst
Sven-Åke

F

F.d. 3088

Guest

Godmorgon SvenÅke o alla andra

Det sitter en huva över p-Mätaren. tror det brukar vara i slutet på maj, skall försöka kolla upp det.

Röttle hamn har en grusparkering med belysning cykelavstånd eller en rask promenad till Gränna.

Skall kolla med Gränna golfklubb hur läget är där, när jag får tag på han som har hand om ett :)

gurra

F

F.d. 3088

Guest

Besked

Gränna golfklubb ligger som ett eget inlägg nu, och kommer i ställplatslistan

Vad gäller parkeringe så var det rörigt när jag ringde för att kolla kom jag in i "jag kopplar dig vidarekedjan" efter tre samtal gav jag upp. Avgift börjar troligtsvis tas ut första maj .
Men så fort jag ser att huven över mätaren är borta larmar jag till här i tråden:cool:

F

F.d. 297

Guest

Ja vi träffade ett gäng från Göteborgstrakterna i helgen i Trosa hamn dom pratade just om det stället vid komsum vi Gränna vi tycker Gränna är så fint så det är ju bra att veta att det finns sådana bra platser att stå på

Hoppas vi ses där någon gång

Anita o Risto

Toppen