• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parkera på parkeringsplats

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Vi är nu i Ludvika och på parkeringsplatsen för dom som ska bada eller utöva andra aktiviteter på det fina området står det en del husbilar på parkeringen som verkligen har brett ut sig.
DSCN3338.JPG

Så här ska man inte bete sig på en parkeringsplats. Man ska inte ta ut markis eller lägga ut en matta utanför husbilen. Man ska uppföra sig som en personbil även om man nu är en PB2. Stolar ska sättas ut framför husbilen eller bakom och inte mellan husbilarna. Upprepar att detta är en parkeringsplats och inget annat.

DSCN3339.jpg
DSCN3340.jpg

Är bara att vänta på att det kommer upp en 2.20 bom här. På lördag är det loppis och då kommer det hit många personbilar och undrar hur det då ser ut.

Här har vi parkerat efter att ha kollat runt
lite.
Evas egen

Senast ändrad:
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Parkera på parkeringsplats

Ser ju inte bra ut fast där inte finns någon markering. Vi är ungefär 70.000 registrerade husbilar i Sverige och det finns folk som inte sköter sig, tyvärr gör det bara "skit" för oss som sköter oss. Fortsätter det så här i några år till hänvisas vi till campingar, vilket vore en trist utveckling, även om jag ofta bor på camping, men jag tycker synd om de som inte vill det och kanske tvingas in i framtiden.

Toppen