• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parabolsökning

S

Sune & Eva

Guest
:spinny:Jag är mycket tacksam om ni vill hjälpa till med info.ang. motordriven satellit anten Omnisat Semitronic MK-II motor driven. Art.Nr 40060
Jag tycker priset verkar vettigt , Pris 6.900:-

Bussigt om ni kunde hjälpa mig i denna djungel av vad som fodras.
Jag har tänkt att kunna andvända viasat boxern som vi har hemma.
Tack på förhand, Nybliven husbilsägare.

" HA DE " :p

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Parabolsökning

Tror man får vad man betalar för.
Har själv konverterat min analoga "oyster" till digital för en kostnad av c:a 7000:-.

Den som du nämner har troligen bara en horisontal och en vertikal motordriven inställningsmöjlighet. Bra om parabolen sitter på taket och man inte kommer åt den inriktning mot satelliten.
Finessen med en motordriven mottagarenhet är ju att den själv letar reda på satelliterna, och den finessen får man nog tyvärr inte för 6.000.-.:(

S

Sune & Eva

Guest
Sv: Parabolsökning

:swoon: Ja det väll antagligen så.Det får bli knäckebröd och vatten,det är ju lite skillnad på6,900 och 25.000. Jag tackar för inlägget.

Ha en bra dag.

Toppen