• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parabolantenn

Caroland

HBK Medlem
Kommun
Tranås
HBK-Nr
4846
Medlemskap
2025
Chassiefabrikat: Ford
Chassiemodell: Hobby 500
Chassietyp: Ospecificerat
Motortyp: 2,2TDCI
Årsmodell Chassie: 2007
Husbilsfabrikat: Hobby
Husbilsmodell: Hobby T500
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 2007
Ämnesområde: Ospecificerat
Försöker få igång Oysterparabolen efter vintern. Funkade bra i höstas med Canal Digitals Gratisversion. Den är ställd på automatsökning av THOR. Den snurrar och snurrar men ingen THOR. Har THOR försvunnit eller är det någon annan inställning jag måste göra ???:

F

F.d. 55436

Guest
Tyvärr har jag ingen bra lösning på ditt problem men, Blev nyfiken på Canal Digitals gratisprogram ??? Vad är detta? Har Canal Digital i huset. Hänger det ihop på något sätt undrar CI Riviera från Vittsjö

F

F.d. 58571

Guest
Karsten
Det finns mycket skrivet om detta på forumet, bl.a:
Canal Digital
Depositionskort
För dig som endast vill se SVTS:s samtliga TV-kanaler samt TV4 via parabol kan vi erbjuda ett "depositionskort". Du beställer kortet via vår kundservice och betalar 795 kronor i deposition. Den dagen du inte längre vill se på utbudet skickar du tillbaka kortet till oss och vi återbetalar depositionen.

Sök efter "Canal Digital"
Hälsningar

Toppen