• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

parabol

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 52929

Guest
Hej, tänkte skänka bort en parabol, försökte på annonssidan men hittade ingen lämplig rubrik så jag slänger in den här istället. Inköpt på Lidl för småpengar men jag gitter inte hålla på med att söka satelliter och klydda. först till kvarn e de som gäller. hämtas i Ludvigsborg.

Bilagor

• 002.JPG
    002.JPG
    1,3 MB · Visningar: 19
F

F.d. 29991

Guest
Sv: parabol

Hej den skulle passa till min plåtis ring 070 3681002 så får vi bestämma mvh Ducen.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Eva & Bo!
Nu blev jag intresserad! har tittat på Tysk & delvis Engelsk satelit Tv sen 1995
i princip gratis!!! ( Bingolotto betalade den analoga parabolen m. tillbehör.
Den 30/3 - 12 ändrar Tysk Tv till digital & fastän dom styr ställer i Europa så är dom "steget" bak!!!!
Då låter ditt inlägg intressant, men vad menar du med att skänka, om den är analog för parabolen funkar även med Digitala "huvud".
Mvh.

F

F.d. 52929

Guest

Hej Eva & Bo!
Nu blev jag intresserad! har tittat på Tysk & delvis Engelsk satelit Tv sen 1995
i princip gratis!!! ( Bingolotto betalade den analoga parabolen m. tillbehör.
Den 30/3 - 12 ändrar Tysk Tv till digital & fastän dom styr ställer i Europa så är dom "steget" bak!!!!
Då låter ditt inlägg intressant, men vad menar du med att skänka, om den är analog för parabolen funkar även med Digitala "huvud".
Mvh.

Inget fel på parabol och mottagare, men lite mycket jobb för att titta på tv en stund. så jag håller mig till marksänt. tyvärr kom du lite sent, den är bokad.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen