• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

P-plats/uppställning i södra Europa

LeifE

HBK Medlem
Kommun
UPPSALA
HBK-Nr
3372
Medlemskap
2025
Hej!

Jag söker billig och bra parkering för en mindre husbil (5,5 m lång) i södra Europa, helst Frankrike eller norra Spanien nära en flygplats där vi kan lämna bilen när vi inte använder den.

Intresserad av att lämna den antingen över vintern eller under sommaren de veckor vi är hemma i Sverige. Har letat på webben men inte hittat något, jag kanske använder fel sökord?

Har haft husbil sju år tills barnen sa ifrån. Nu börjar de bli så stora att de kan vara själva någon vecka och då ser jag chansen att köpa en bil igen. Det skulle vara skönt att slippa köra ner bilen för så kort tid. Det har varit tråkiga somrar några år, vi brukade vara ute 4-5 veckor i sträck.

Man flyger billigt till ex. Girona, Bordeaux och Nice

Tacksam för alla tips!

Leif A.

F

F.d. 3088

Guest
Sv: P-plats/uppställning i södra Europa

Lite utanför ämnet men ändå.
Trodde lite av tjusningen var att köra husbil kontra husvagn, Flyga:confused:

ursäkta en novis:D

Mvh/gurra

LeifE

HBK Medlem
Kommun
UPPSALA
HBK-Nr
3372
Medlemskap
2025
Sv: P-plats/uppställning i södra Europa

Tack!

Det ser ut som precis det jag letade efter.
Priset är klart överkomligt och läget bra.

Leif.

Toppen