• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

P-avgift

F

F.d. 3088

Guest
Hur funkar detta i mitt regbevis står det endast personbil, finns ju även personbil2.
Sedan finns ju inte husbil i lagstiftningen.
Kan kommunen göra så här (lokal föreskrift :confused:) Nu är ju inte 30 spänn hela världen men ändå.

Gurra

Bilagor

• falsterbokanalen2x.jpg
    falsterbokanalen2x.jpg
    8,5 KB · Visningar: 464

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: P-avgift

Jo, det kan kommunerna, men om det vid en ev. process skulle gälla är en annan sak. De ser det sannolikt så att husbil och husvagn tar upp 2 platser, dessutom kanske de stå kvar över natten.

F

F.d. 11293

Guest
Sv: P-avgift

Hur funkar detta i mitt regbevis står det endast personbil, finns ju även personbil2.
Sedan finns ju inte husbil i lagstiftningen.
Kan kommunen göra så här (lokal föreskrift :confused:) Nu är ju inte 30 spänn hela världen men ändå.

Gurra
ganska kul skylllt, för vi har inte alkovbil som det är på skylten, så det blir 30 kr för oss :D

Toppen