• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På väg mot Jönköping

T

tranebo3

Guest
Sv: På väg mot Jönköping

Vi får bestämma en tid på torsdag så vi kan träffas.
Vilken tid skall vi säga. Berit

F

F.d. 7702

Guest

Hje, jo ni kan campa på Domnsand camping, strax utanför Ba nkeryd, ca 1 mil från Elmia, Ni tar bussen dit, kostar ca 25 kronor enkel, Du kan ringa mej om du vill veta mer
0705-106345
Sune

F

F.d. 3784

Guest

Ja det blev Mullsjö och det verkar väl bra. Vi åker härifrån i morgon bitti och hoppas få en parkeringsplats över dagen på Elmia. Sedan blir det Gränna i morgon kväll.
Brukar det vara svårt att få parkeringsplats över dagen på Elmia?

H

hianders

Guest

Vi kom fram vid femtiden till mässan och blev invinkade till höger (alldeles nära entrén). Vi får inte komma in förrän vid 18 då fackmässan skall avslutas. Den som väntar på något gott......
Vi hann ju laga till middag och äta i lugn och ro. Grabbarna Grus skall få mat strax.

Inger & Hasse

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Dagsaktuell bild från den populära ställplatsen vid Gränna hamn! Inget jag vill rekommendera till de som lider av torgskräck!

Bilagor

• P1020816.JPG
    P1020816.JPG
    2,8 MB · Visningar: 4
Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det trodde jag ej, men tror att hade bussarna varit smidigare att åka in med till Elmia så hade det varit fler.
Tidigare år har folk tagit bussen in från Gränna direkt till Elmia.
Jag fick hyra bussar in till de som står hos oss för att de ändrat linjerna in.
Men vad gör man inte för dessa trevlöiga medlemmar.:)/susanne

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Nu var det inte Elmia husbil-husvagn som var anledningen till vår lillsemster. Om så hade varit fallet skulle jag haft Ragglanda som förstaval vad beträffar utgångspunkt. Fantastiskt fina grönytor som gör att man även kan sitta UNDER MARKISEN och inte bara skriva under den som jag gör nu.:) Jag fick ju en kort pratsund med er igår. Som jag nämnde så passerade jag Ragglanda 1/7 2005 på min vandringen utmed den nedlagda järnvägen mellan Vireda - Jönköping. Tyvärr så missförstod jag Ragge den gången och beskrev Ragglanda som Drättinge station i min järnvägshistorik. Antagligen var det värmen som spelade ett spratt eftersom den söndagen var extremt varm. Nu vet jag hursomhelst vad som är Drättinge station. Nåja efter samtalet i går så var vi åter PÅ VÄG MOT JÖNKÖPING vilket gör att jag kan återknyta till trådens rubrik:)

Senast ändrad:
Toppen