Eva & Hasse 9
HBK Medlem
Jag har ju varit genom en liknande upplevelse som du och tagit mig genom den. För min del valde jag att sälja den nya NB vi köpt mindre än ett år innan Lars-Åke dog. Dels tyckte jag den innehöll för mycket känslor för mig, inte så mycket minnen men väl framtidsplaner. Dels tyckte jag den var för stor för mig. Jag vald istället att gå tillbaka till plåtislivet där vi en gång i tiden startade vårt husbilsliv. Efter det har jag både gjort några av de resor vi planerat och besökt ett antal av de platser vi varit på tillsammans. Det har varit goda upplyftande men ibland också jobbiga upplevelser för mig. Numera lever jag utan problem det liv i Santa Pola som jag planerade för tillsammans med LÅ. Min känsla är att han skulle uppskattat att jag fortsätter mitt liv fullt ut i vår gemensamma anda och inte bara överl
Så fint du har beskrivit hur du har upplevt detta trauma att bli ensam. Livet tar ju inte slut utan man får försöka att hitta lite nya vägar. Det har ju du verkligen gjort och jag hoppas att Hasse även kommer att göra det.