• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

PL 8

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Det är ok, ta du det vidare. Kände igen mig från sommarens besök, som jag rekommenderar.
Jag bor i närheten och har varit där några gånger. Jag kände igen det innan du skrev men avstod att svara eftersom jag inte har bilder att lägga in. Så du var först och jag hoppas att du kan ta det vidare.

PL 8

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Ok, för att tiden inte ska dra iväg så fortsätter jag i alla fall.

Den här är nog svår att ta på bilden så det kommer en del ledtrådar efterhand.

Vi börjar med att jag står på en vanlig parkeringsplats så det är nog inte så många av er andra som stått just här. Min är ju bara 5,4 m lång. Men bara några 10-tals meter snett framför min bil finns plats för fyra (tror jag) längre husbilar. Dock inte för övernattning.
Mellan bilen och ljusen finns vatten.
20210928_191825.jpg

PL 8

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Sent på kvällen drog discot igång på andra sidan vattnet. Då kunde det inte bli mycket sömn för oss så vi flyttade oss ca 1 km till ortens kullerstensbelgda torg utanför kyrkan. På bilden står jag med ryggen mot kyrkan. Vid detta torg äter vi oss mätta minst en gång varje år.20210915_143933.jpg

PL 8

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Helt rätt. Det är på glass jag äter mig mätt. Första bilden var från parkeringsplatsen i hamnen.
Jannemickel kör vidare.

Toppen