• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Sv: På spåret i Skandinavien

Vackert väder i Helsingborgstrakten och speciellt i Sofiero!
//Kjell
P.S. Sorry, Tommy! Ser nu att Du redan hunnit svara medan jag skrev! :) D.S.

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Tack Janne, men att vinna över Kjell, med min torftiga fråga, "Sofiero kanske" känns fel trots att jag var 2 minuter snabbare.

Men här kommer en bild som jag tror att Kjell är ganska ensam och att klara lätt som en plätt...... Som en kompensation till Kjell, som hade ett mycket mer väderinspirerande, beskrivande och inte minst tvärsäkert svar på att det var Sofiero.

Kjell..... Nu eller aldrig! :)

IMGP5307.JPG

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Janne så okänslig du Är! :)

Här försöker jag återuppbygga Kjells självförtroende efter den nesliga förlusten vid Sofieros röda murar å' så slänger du bara in Norrbyn!

Kjell är nämligen troligen den enda som arbetat vid forskningsstationen i Norrbyn i hela HBK, det trodde jag var tillräckligt hdc för Kjell.

JA, Ja, nu är det du Janne som har ansvaret för att åter ge Kjell tillbaka sitt självförtroende ..... För han är oslagbar, snacka om berest, med bildminne!

.....men du är nog en mycket god tvåa!

Tommy

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

God förmiddag, okänslige Janne och omtänksamme Tommy! :)
Känns lite förmätet att jag avslöjar svaret på denna vackra och spännande plats!
Vill verkligen rekommendera alla som har möjlighet att uppleva firandet av Nationalälvdagen, 3:e lördagen i augusti här vid Kukkolaforsen!
//Kjell

P.S. Sorry, Bengan att jag inte nu heller upptäckte att Du redan svarat, eftersom jag fastnade i ett telefonsamtal mitt under mitt skrivande! Du är självfallet först ute med rätt svar! D.S.

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024

Jag måste erkänna att jag bara svarade för att skoja med Kjell, eftersom det var riktat till honom. För att göra det enkelt så säger jag att tillgången till bilder har hakat upp sig, så jag överlåter spåret till Kjell.

Kör vidare Kjell till ........

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Nej, Bengan spåren är riktade till alla intresserade spårare, men jag gillar Ditt läge och undrar var vi har hamnat denna gång,
IMG_1681a.jpg
//Kjell

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Se där, Bengan! Så lätt var det att få upp Dig på spåret igen!;)
Var så god och spåra vidare!
//Kjell

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024

Nu tycker jag att vi lämnar Norrbotten och hamnar ....... Ja var finns den här slussen?

Bilagor

• DSC_2814.JPG
    DSC_2814.JPG
    5,4 MB · Visningar: 7
Toppen