Helena & Lasse
HBK Medlem
Duncansburgh
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Adress: The Parade, Fort William PH33 6BA, StorbritannienDet är mycket riktigt Duncansburgh church. Vilken stad är vi då i?
Fort William är rätt. Kör du Google bildsök? Sen förstår jag inte kommentaren om den 3 e bänkraden.Adress: The Parade, Fort William PH33 6BA, Storbritannien
Telefon: +44 1397 702297
Den 3 e bänkraden är missfärgad, varför?
Nämevafannudå!? Deserterar du? Du kanske trivs bättre i Skandinavien? Men det är lugnt. Jag tar det vidare om du tappat sugen!Lämnar Walk-Over, om någon har tid att fortsätta.
Har inte tid, hekt enkelt för mycket julbestyr.Nämevafannudå!? Deserterar du? Du kanske trivs bättre i Skandinavien? Men det är lugnt. Jag tar det vidare om du tappat sugen!
Sen ser jag gärna erfarenhetsbaserade svar! Jag är personligen ingen stor vän av Google bildsök i de här sammanhangen Det blir liksom inte kul längre. Men det kan bero på att jag är fruktansvärt gammal! Men kom igen nu, det här är en pärla!Då kör vi vidare! En av de här många fantastiska korsvirkesstäderna. Avslöjar säkert både världsdel och land. Men vilken är staden?
Visa bilaga 226187
Snyggt Blaser! Visst är det fantastiska Miltenberg! Take it away Skurup!Visst är det Miltenberg?
Njae inte riktigt, Kroatien är förvisso väldigt vackert men vi är i Sverige.Krka, Dalmatien, Kroatien
Jag är ju nästan uppväxt där! Det måste vara Degeberga, Forsakar! Fantastiskt naturområde!Njae inte riktigt, Kroatien är förvisso väldigt vackert men vi är i Sverige.
Mina föräldrar hade sommarstuga i Olseröd. Så jag tillbringade mycket tid i Degeberga och runt Forsakar. Hade en härlig flickvän från Degeberga. Vad hände med dig Rosa? Nu släpper vi nostalgin och går vidare. Jag återkommer!Ja där är onödigt grannt i Forsakar.
Då lämnar jag över till Vellinge.