• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Tyvärr fel land igen Vi kör en bild på Tommys lutande torn från andra hållet dvs från Bron andra hållet.jpg

Senast ändrad:

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Lägger en bild till nu på ställplatsen, som jag konstigt nog inte hittar i HBK ställplatser. Många måste ju varit här då staden är världsbäst enligt UNSCO ställplats.jpg

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Tredje gången gillt nä tyvärr fel land igen De bilder jag har kvar är helt avslöjande så jag lägger n ett citat från stadens hem sida
Xxxxx utstrålar antikvitet. Staden har funnits sedan xxx f.kr. och grundades av xxxx. Efter en lång tid under xxxxx styre, så erövrades xxxx av xxxxx som förvandlade den till inte bara en av Europas mest fantastiska städer, utan även en av de rikaste och kulturellt mest upplysta städerna på jorden, allt centrerad runt xxxxx

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Ok En stad som har 4 världsarv det är de ensamma om Trodde denna skulle vara lätt men här är ett måste besök Tar ni det inte nu så lägger jag ner :) c.jpg

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Se där jag blev lite orolig o tänkte följer alla kusten o missar denna Måste stad. . Fantastiskt ställe o dit skall vi igen Men nu över till Tommy :)

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Moské som er blitt katedral er det ikke mange av

Ja katedralen i Cordoba är något alldeles speciellt med alla stilar blandade, morisk, gotiskt, barock och troligen den enda katedralen som har en minaret som fortsatt finns kvar i byggnaden.

Något helt annat, också vackert på sitt sätt, ett mysigt hotell helt enkelt.

P7056583 (Medium).JPG

Ja, vi som haft förmånen att se den här vackra byggnaden har självklart den i klart minne var vi såg skönheten.

Ja vart var det nu den låg...?

Tommy

Toppen