Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
(då hoppas jag verkligen att du är lika kategoriskt negativ mot "sällskaps"-djur som hålls av privatpersoner enbart för ägarnas egna nöjes skull Jappe)
Detta är extremt off-topic, men finns verkligen skillnaden där? Djur som är instängda i små burar, små akvarium, innekatter, hundar. Finns där verkligen en skillnad så länge alla djuren är uppfödda i fångenskap? Det är ju inte som så att det är vilda djur de fångat in och dresserat, lika lite som någon skaffar ett vilt djur och stänger in hemma. Här får de av människor uppfödda djuren simma omkring i den största bassängen i världen, vem kan påstå att deras egna sällskapsdjur har samma möjlighet? (Frigående katter undantaget)
(Skulle aldrig betala pengar för att titta på instängda och utnyttjade, närmast hånade djur! Makabert!)
Föreslår att du öppnar en ny tråd där man diskuterar just det här med husdjur och att hålla vilda djur i fångenskap, oavsett var de är uppfödda.
Jämförelsen med husdjur är så ointressant så den tänker jag inte kommentera.