• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

F

F.d. 53078

Guest
Sv: På spåret, del 3 2011/12

I Sierra de Casorla y Segura finns det oksá en massa Vargar, dessa gár helt fria.

Var är jag nu? här är folk livrädda för dessa ylande djur.

Bilagor

• DSC00647.JPG
    DSC00647.JPG
    745,8 KB · Visningar: 23
F

F.d. 53078

Guest

Malmo ok .vid en park detta var ett fiskrokeri mycket god varmrokt lax oco Torsk

Mnsage mandado del Quechua mobil

J

Jarn

Guest

Ja, det kallas fiskehoddorna på Malmöitiska.

Vilken stad är vi nu i ?

Bilagor

• Image071.jpg
    Image071.jpg
    248,7 KB · Visningar: 9

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ajaj. Jag hoppades på att det skulle vara fel för nu ska jag göra majonnäs eller rentav mayonnaise med min nyinköpta mixerstav. Den majonnäs som säljs i matladorna i Spanien är inte ätlig enligt min mening. Egendomlig, ibland hemsk kryddning, palmoljor och soja + mängder med tillsatser gör den ointressant!

Äggulor och olja ska de va, har jag för mig. Recepten finns här någonstans på HBK så jag ska läsa på lite först, för säkerhets skull

Jaja, var finns dessa byggnader?

Nähä, det sket sig som de säger i obygden. Jag använder Campingens (Bahia, Santa Pola) wifi men den lockar tydligen många "paddor" just nu så jag får be att återkomma lite senare. Vodafones uppkoppling vill jag inte använda förrän de har bett om ursäkt för ständiga dubbeldebiteringar och andra hyss. Under tiden ska jag göra lite majonnäs!

Alltså, snart tillbaka!

Jappe

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Ajaj. Jag hoppades på att det skulle vara fel för nu ska jag göra majonnäs eller rentav mayonnaise med min nyinköpta mixerstav. Den majonnäs som säljs i matladorna i Spanien är inte ätlig enligt min mening. Egendomlig, ibland hemsk kryddning, palmoljor och soja + mängder med tillsatser gör den ointressant!

Äggulor och olja ska de va, har jag för mig. Recepten finns här någonstans på HBK så jag ska läsa på lite först, för säkerhets skull

Jappe

Kan det vara Frankfurt?

Hur blev mayonnaisen?

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Frankfurt kan det inte vara.

Majonnäsen blev intressant och god och fort gick det! Nästa gång ska jag inte använda stark tysk senap utan Dijonsenap som husbilshemmet faktiskt saknade och så ska jag sätta till lite vinäger eller citron. Vi får se.

Jappe

F

F.d. 25023

Guest

Kanske helt tokigt, men känslan säger flygplatsen i Alicante..
Höghuset dock är ett frågetecken - nytt P-hus?

jyrki

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Du är i rätt land. Stan är svårkörd, många bilar överallt, inga lediga parkeringsplatser någonstans.

En bild till; ingen bra bild men jag har inte fler från den här stan.

22.jpg

Jappe

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Sevilla är det, Belar!

Sevilla påminner lite om Paris på det viset att den vackra staden solkas ner totalt av biltrafiken!

Jappe

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Vi har liknande erfarenheter av Florens... men nu till något annat.
Var är vi nu?

IMG_1401.JPG

/Bertil

Toppen