• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026
Sv: På spåret, del 3 2011/12

Ser helt klart ut som Öland, men eftersom det är du som frågar är det väl Gotland?
På sydvästra Öland ser det ut så här vid landborgskanten. ;)

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Skulle tro vi er i det sødra Frankrike en gammel romersk arena i en by A...... - husker ikke helt namnet.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har googlat på amfiteatrar i Frankrike men Internet är fullständigt blockerat av hotellbäddar så det är svårt! Gissar på Frejus.

Jappe

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Förlåt DF5XG fick en bokstav fel, nej det är inte i Arles. Har en dator som är ihopkopplat med en stor platt TV och en projektor med 9kvm duk och att få ihop det är skitsvårt, så det blir svårt att se på skärmen om man inte ändrar format. Hittade den nu på google map när jag letade efter Jappes svar som också är fel.

F

F.d. 52943

Guest

Jag har googlat på amfiteatrar i Frankrike men Internet är fullständigt blockerat av hotellbäddar så det är svårt! Gissar på Frejus.

Jappe

OT - förlåt Jappe, hur kan internet blockeras av hotellbäddar? Eller missar jag någon association?

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022
Var är vi?

Testar en geografifråga: Vad heter byggnaden? Ledtråd Kristina
/Åke

Bilagor

• 187.jpg
    187.jpg
    4 MB · Visningar: 6
Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Ser ut som baksidan på Ulriksdals slott, men var vi verkligen klar med förra frågan?

Nyfiken eftersom jag trodde själv att det var Arles, men det var det inte.. men var är det då???

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Nyfiken eftersom jag trodde själv att det var Arles, men det var det inte.. men var är det då???

Nu är det extra rörigt när nya frågor blir inlagda. Mitt senaste inlägg är inte så gammalt att det hamnat längst ned och åkt ut. Jag väntar på nya gissningar, kom igen. Vad är det med er, har ni tappat stinget. Kent svarade inte på flera dagar och har än inte skrivet något. Då det var helt dött så laddade jag upp en pausbild, och den kämpar vi med nu.

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

ursäkta att min fråga hamnade fel, den blev ditflyttad av web för att jag hade lagt min fråga i fel tråd.Svaret på min fråga är Svartsjö slott, Färingsö, hoppas jag inte stört för mycket.
/Åke

Toppen