• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/12

Känner till att det finns en ap-park på Teneriffa och landskapet ser att kunna vara där.

Oj, ser nu att det skall vara norr om Gibraltar och då var det alltså inte Teneriffa. Känner till en ap-park till och som ligger nord om Gibraltar och det är en park i Jaoan, men landskapet på bilderna stämmer inte.

Senast ändrad:

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Har för mig att de apparker som finns både vide Bodensjön och i Frankrike hör ihop på något vis.
Chansar på en av de franska parkerna, La Montagne des Singes utan att ha besökt denna park.
//Kjell

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Tack, men bland annat Du tillhör ju de många intresserade "spårare" här som både har och visar stor omvärldskunskap och löser bildgåtorna snabbt och träffsäkert. Jag har många gånger, vid de tillfällen jag tittat in här, helt enkelt haft turen att antingen råka ha den sökta bilden även i egna arkiv eller någonstans i mina minnesbilder i huvudet.
Nåväl, vilken känd ort passerar vi här?
IMG_2502.JPG
//Kjell

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Füssen är det nog inte men det är väl i de trakterna?

Jappe

J

Jarn

Guest

Tack Kjell, körde den vägen senast i somras men då kunde jag inte titta på husen.
Det var någon form av tävlingscykelvecka då, så det kryllade av cyklister på alla sidor om husbilen och andra bilar när man sakta körde igenom där.

Var är vi nu?

Bilagor

• 2005-08-07 012.JPG
    2005-08-07 012.JPG
    708,7 KB · Visningar: 9
Toppen