• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: På spåret

Grattis easy rider ! Det var Åbo. Nu är det er tur

och tack Gunnar för ledtråden

:applaus::applaus::applaus::applaus:
Åbo.JPG

F

F.d. 11346

Guest

Ja där ser man vad man tror sig inte veta... Då, var ligger detta hotell??

Bilagor

• 118.JPG
    118.JPG
    157 KB · Visningar: 18
F

F.d. 11346

Guest

Alla går inte att lura. Jag hade hoppats att det skulle bli ett jäkla letande o googlande i stugorna. "Hotellet" står som en miniatyr på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Så din tur då Kingen.

F

F.d. 4754

Guest

Nej, det är några timmars bilväg härifrån. Du måste över vatten för att hitta var jag står och fotograferar.

F

F.d. 4754

Guest

När Du är så nära Jappe kan Du väl också skriva den exakta platsen?

Tillägg:
Måste logga ut så jag skriver själv Louisiana och ger Jappe vinsten att lägga ut en ny bild!

/Knausen

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Oh Pardon! Jag gick ifrån datorn en stund för göra snabbsillpudding i panna, lade till tomater för en gångs skull, rekommenderas inte, bättre utan tomater! (Potäter, sill, lök, salt och peppar, 15 min. i panna, gôtt!). Ta inte för mycket sillspad, för då blir det sillsoppa!

Snabbsillpudding hbk.jpg

Bilder har jag ont om, men här är en vacker stämningsbild från ett litet, tidigare trivsamt samhälle.

hbk272.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen