• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 1082

Guest
Sv: På spåret

Ja där har man ju stått ett antal gånger och blickat ut över vattnet.
Då tar vi en ny då,var står detta minnesmärke någonstans?

Semestern-08 076.JPG

F

F.d. 1082

Guest

En liten ledtråd före sänggående,han som ligger bakom denna sten är namne med en viss operasångare.
God natt,återkommer imorgon.ZZZZZZZZZZ

Lennart.
:msn_sleep::msn_sleep::msn_sleep:

F

F.d. 11346

Guest

Monumentet över fascisternas offer. står i Rovinj Kroatien Helt säkert.....

F

F.d. 11346

Guest

Tack så mycket. Nu hoppas jag att det blir svårt:p Var ligger denna konstiga kyrka?????

455.JPG

F

F.d. 11346

Guest

Inte Sverige. En gränsstad nånstans. Finns numera som vintersportort hos några svenska researrangörer.

F

F.d. 11346

Guest

Så här står det i en konsumentupplysningssida på nätet om platsen. För skidfamiljen är det billigast att åka till XXXXXX. De sju översta skidorterna på listan ligger samtliga i XXXXXXXX. Listan toppas av xxxxxxx. I xxxxxxx väntar 20 liftar, 26 nedfarter, längdskidspår och… ja, det mesta man kan kräva av en vintersportort.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Klart jag googlade! Zelezná Ruda har jag aldrig hört talas om tidigare. Fortfarande bildbrist, men här kommer ett konstigt torn!

hbk 135.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ja, det är rätt! Ganska enkelt. Nästa vecka ska jag dra söderut och fixa nya bilder. Din tur, idolf!

Jappe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen