• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 24718

Guest
Sv: På spåret

Trodde ett tag att det kunde vara Ramsele men eftersom du skrev "Härjedalen" får jag väl gissa på Älvros gamla kyrka.
Ha dé

F

F.d. 24718

Guest

OK, gör ett försök. Tyvärr har jag inga mängder med "resebilder" så jag tager vad jag haver, såsom Zeke Varg.:D

S4010664.JPG

F

F.d. 24718

Guest

Jajamän! Rätt svar! Lite väl enkelt men jag tyckte att det inte skulle vara rättvist att använda bilderna från pingstträffen i Berlicum.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ja, det var enkelt. Snart kommer en ganska enkel bild till. Jag tror inte den har varit med här tidigare.

Schwedenkai.jpg

F

F.d. 24718

Guest

Måste gissa på detta!!!!!!!!!!!!! MEn klarar jag det blir det en bild från träfen i Berlicum! :D
Colloseum i Rom?

F

F.d. 24718

Guest

Då får det bli en som jag sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan kanske kallas för en s.k. slamkrypare :D

S4010630.JPG

F

F.d. 3581

Guest

Det måste vara en HBK- träff, med husbilar maskerade som yrkestrafik för att få kunna övernatta utan repressalier....från länsman eller lisor..

ds

ps
samtliga verkar vara halvintegrerade

ds

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24718

Guest

"Träff" är rätt, "HBK" är fel, tyvärr. Maskerade, jo det skulle man kunna säja. :twitcy:
glömde, Länsman (vet inte om dom kallas så) brydde sig inte men däremot brandkåren som kom och hälsade på.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24718

Guest

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Rätt svar!!!!!!!!!!!! ;)
Din tur

Ett 60-tal fordon, alla av MAGIRUS inklusive IVECO (som Magirus i dag ingår i).
Skön stämning.

Jag lovar att jag inte ska gissa mer (eftersom jag inte har fler bilder på exotiska platser) :twitcy:

F

F.d. 55287

Guest

Hej Roland!
Rätt land, men fel stad.
Bättre lycka nästa gång.
Leena

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen