• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

Marsfjällen är ett härligt område, som vi ofta återvänder till. Men var är denna bilden tagen?
/Christina

P7040053.JPG

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025

Inger och Anders: Bohuslän är rätt och Kingen du är väldigt väldigt nära. Som ledtråd kan jag säga att figurerna står i vattnet alldeles vid infarten till en camping.
/Christina

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025

Nej Hafstens camping är det inte. Jappe, jag tror att det är för nära för att vi från Stenungsundsområdet skall ha bott på campingen?
/Christina

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025

Nej inte Vindön, platsen ligger på fastlandet. En extra ledtråd kan kanske vara att en strandad betongbåt låg i närheten fram till mitten-slutet av 80-talet. Det är en husvagnscamping med många säsongsplatser, men det går även att stå en eller ett par nätter. Här finns även ett kanotcenter för havskajaker där man även kan få utbildning. Golfare uppehåller sig också i närheten. Nu då?
/Christina

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen