• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Nej, inte nu igen. Jag har ont om bilder och dessutom får jag inte till det riktigt. När easy rider lägger in bilder som är 600 x 800 pixlar, så blir dom stora och fina, men när jag försöker med samma storlek, så blir dom små och ämliga. Michael Johansson, förklara varför! Nåväl, här kommer en bild! Var?

hbk 90.jpg

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Jappe

Det beror på att du gör som man ska göra och ladda upp bilden med gemet och easy rider kopierar in sin bild

Gissar på Vänern någonstans

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Aha, hur gör jag i fortsättningen, då? Ska jag göra som man ska göra eller ska jag göra som vissa andra gör? Göta kanal är det, men lite mer preciserat vill jag nog ha det.

Jappe

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag måste ge Kastanj rätt för Viken. Egentligen ville jag veta namnet på slussorten (Tåtorp) också, men det är ju möjligt att den här båten går lite varstans i kanalsystemet, så Kastanj får fortsätta på På spåret! Grattis!

Senast ändrad:

Kastanj

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2026

Micke & Lillian!
Danmark är rätt land men var?