• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PÅHOPP IGEN!

Leif-143

FD HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021
Sv: PÅHOPP IGEN!

kanske en träff där :yes:

ett finger per husbil, då fick väl sockarna åka av :twitcy:

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Förvaltaren, var det dig vi pratade med i förmiddags vid bilarna/staffan

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej,
det högst otrevliga agerandet från fingerdamens sida har nu för med sig att hon och hennes kumpan har fått ett mail med rubriken "Eget skott i foten" där vi garanterar att vi aldrig kommer att besöka "Bolmens Marin & Fritid". Så kan det gå om man beter sig på det viset.
V-backen ;)

F

F.d. 53012

Guest

Vi har nu pratat med en representant för Bolmens fritidsförening. Det är skyltningen som gäller. "Damen" hade ringt till ordföranden i föreningen med krav på att avvisa oss från platsen. Det visade sig att hon var ägare till campingen i närheten och den vänlige representanten beklagade det otrevliga bemötandet vi fått.

Det just därför detta uppstår alltid avundssjuka eller personer som är representanter för någon camping som anser sig missa ett antal hundra, så är det i ett fattigmansamhälle som Sverige och värre blir det efter hand tyvärr. Jag har alltid löst dom problemen på mitt egna sätt under 16 år men vill inte tala om hur, för det är inte särskilt trevligt för den som drabbas, det bara sporrar mi9g att söka upp även denna dam men hon är som sagt tydligen ägare till campingen där.

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Vi kan väl skicka med en bildhälsning :)
om det är ok för Claes 105

Det är inte Claes105 som äger bilden även om den är publicerad i ett inlägg från honom. Det är vi "Staffan & Jeanette" som gör det och det är INTE ok att använda bilden.

Att skriva mail till campingen gör nog inte saken bättre, då är det nog vettigare att låta bli att nyttja den. Vi behöver ju inte sänka oss till samma nivå som "damen".

Vår intention med inlägget (som skrev gemensamt) var att visa hur okunniga och osakliga en del kan vara. /Jeanette

Senast ändrad:

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025

Det är inte Claes105 som äger bilden även om den är publicerad i ett inlägg från honom. Det är vi "Staffan & Jeanette" som gör det och det är INTE ok att använda bilden.

Att skriva mail till campingen gör nog inte saken bättre, då är det nog vettigare att låta bli att nyttja den. Vi behöver ju inte sänka oss till samma nivå som "damen".

Vår intention med inlägget (som skrev gemensamt) var att visa hur okunniga och osakliga en del kan vara. /Jeanette

Ok jag förstår det (jag fotar själv )

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025

Gokväll

Tycker absolut att ni kan skicka en hälsning till Bolmens camping.

Tack Staffan & Jeanette för en mycket trevlig helg o ett stort tack för att ni har fixat dokumentet från Husvagn&Camping så att alla kan skriva ut det o ha med det o stoppa det under näsan på alla "poliser " som vill trakassera oss när vi PARKERAR på deras parkeringar.
Ha det gott alla önskar

Claes 105 / Gun-Britt

Toppen