• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Påskfirande i Tyskland??

F

F.d. 55338

Guest
Vi har en fråga: Hur är det med påskfirandet i Tyskland? Vet ni hur många dagar påsken omfattar? Vi tänkte åka till Stade, är det ett bra förslag tro??

Glad Påsk!:bye::bye: önskar Ove och Lizzy

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2025
Sv: Påskfirande i Tyskland??

har funderat att åka dit.Till heilegehafen,Någon som vad calles har för öppentider i påsk:):):):)

puss o kram
johnny o lisa

F

F.d. 55338

Guest

Vadå, finns Calles i Stade?? Visst kan det vara gott med en liten "rackapruttare" på påskafton, men det var ju ej frågan. Men "ÄGG" på er och "Skål". GLAD PÅSK ALLA HBK VÄNNER ÖNSKAR LIZZY o OVE. :wub::twitcy:

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Vi har en fråga: Hur är det med påskfirandet i Tyskland? Vet ni hur många dagar påsken omfattar? Vi tänkte åka till Stade, är det ett bra förslag tro??

Glad Påsk!:bye::bye: önskar Ove och Lizzy

Stade är en otroligt mysig liten stad som vi verkligen kan rekommendera. Har besökt den flera gånger och ställplatsen är bra.

Ha det så trevligt i påsk.

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023

Vadå, finns Calles i Stade?? Visst kan det vara gott med en liten "rackapruttare" på påskafton, men det var ju ej frågan. Men "ÄGG" på er och "Skål". GLAD PÅSK ALLA HBK VÄNNER ÖNSKAR LIZZY o OVE. :wub::twitcy:

Det finns många affärer i Tyskland som är bättre och billigare. Vi handlar aldrig hos Calles. Gjorde det än gång, aldrig mera.

Inte heller har dom vinerna jag vill ha

Toppen