• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Påsken i Danmark

bjensen

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
387
Medlemskap
2025
Hej.

Min fru er gammel Aalborggenser så vi blev utrolig glad da vi så at Aalborg Familie Camping var med i Acsi. Så vi bestemte os for att ta en uge i Danmark under påsken.

De förste 2 overnatninger var i Aalborg. Gissa om jeg blev overrasket ved avregning som löd på 531.20 dkr. Ström 196,00 kr, Acsi 2 pers 280,00,Tilläg el/dag 36,00 kr, Kreditkort Gebyr 19,20

Min förste tanke var, gör man så her i Danmark, så er det sidste gang de ser os.

Efter Aalborg tog vi til Klim Strand en 5 stjerne campingplads der löd avregningen på 232:00 dkr for 2 övernatninger (även her betalte jeg med kreditkort men inget gebyr)

Derefter 2 overnatninger i Fjellerup på Djursland 280.00 dkr.

Så det er ikke sidste gang vi tar til Danmark, men absolut sidste gang det blir Aalborg,.

Tant Sture

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
2178
Medlemskap
2024
Sv: Påsken i Danmark

Njae, jag vet inte hur det står till med de Danska priserna.
Vi är ofta i Danmark men ställer oss ej på Campingar direkt, det finns platser man kan stå utan problem. Utan för Kyrkor, och på allmänna platser. Även bakom någon offentlig byggnad, skolor eller någonting liknande.
Men däremot vill jag rekommendera en mycket fin plats, trevligt folk och toppentrevliga. Samt ganska billig, Rosenvold Strand Camping Danmark Midtjylland - ACSI Eurocampings
Ett ställe vi återkommer till när vi har vägarna ditåt.

Tant Sture

Toppen