• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Påskeferie i Skåne

Arne Berger

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
5057
Medlemskap
2024
Vi er nye medlemmer i klubben. Vi planlegger påskeferie i Skåne/Blekinge i tiden 29. mars - 6. april.
Er det noen som kan gi oss turforslag? Severdigheter, campingplasser, stellplasser.
Med vennlig hilsen
Gro Tøien/Arne Berger
(5057)

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025
Sv: Påskeferie i Skåne

[Hej
Ett fint ställe är Simrishamn och där är både camping och ställplats, vi skall själv bo på Campingen. Finns många fina ställen utmed kusten, ett tips ,gå in på ställplatser Skåne
Hälsning

F

F.d. 52943

Guest

Tosteberga hamn är en väldigt trevlig ställplats!
Se HBK ställplatser Skåne - Kristianstad - Tosteberga (gästhamn - ej Tosteberga ängar)

F

F.d. 4927

Guest

Ystad är en härlig sommarstad, med en fin ställplats strax väster om staden vid reningsverket.
Som boende i Sölvesborg måste jag verkligen rekommendera min hemstad. Finns tyvärr ingen ställplats, men Tredenborgs camping rekommenderas. I övrigt är hela Blekinge fint, där det är svårt att rekommendera en plats framför någon annan. Fast Karlskrona - en världsarvsstad - får ni inte missa och inte heller öarna Sturkö och Tjurkö.

Lasse

F

F.d. 55379

Guest

På österlen Dvs. Från Ystad till Kivik är det konstrunda under påsken. Ni har då möjlighet att besöka konstnärer i deras hem dessutom är de massor av jippon i anslutning till detta.
Nu får jag väl på tafsen för att jag säger att att österlen har den sträckningen, igentligen är Österlen runt Simrishamn. Strunt i det välkomna till Skåne
Inger och Conny

Toppen