• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Påsk

F

F.d. 53064

Guest
Hej! någon som vet några goa platser i Österlen vi tänkte åka dit i påsk fler som kanske ska åt det hållet än så länge är vi två familjer som tänkte åka dit mvh Anneli o Lasse

F

F.d. 24300

Guest
Sv: Påsk

Ja, vi funderar på att dra ner till österlen någonstans. Vi har inte bestämt något exakt ännu. Har även funderingar på en camping som jag tror ska ligga några mil öster om Ystad, utmed havet. Men vi får se var den varma vårsolen lyser mest. Först ska vi en sväng till Barcelona i mars (dock med flyg)

Snövita hälsningar
Per

Svalan

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
2217
Medlemskap
2025

Hej! någon som vet några goa platser i Österlen vi tänkte åka dit i påsk fler som kanske ska åt det hållet än så länge är vi två familjer som tänkte åka dit mvh Anneli o Lasse
ja det låter ju trevligt med österlen som sagt , vi får väl leta upp nåt efter resans gång . vi hörs..................:music-icon:

F

F.d. 55379

Guest

Det är konstrundan på Österlen under påsken så det är trångt på vägarna men det finns mycket att titta på.

F

F.d. 52929

Guest

DSC_0034.JPG
Kåseberga påskafton 2009, kommer nog inte att bli samma väder i år

Toppen