• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Påringning

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Fick nyss ett erbjudande att prenumerera på en tidning.(telefon) där ingick även en tidning med campingplatser (SCR) Hur har dom fått mitt nr ? Det var en trevlig man att prata med .Under samtalet visade det sej att han hade husvagn inte husbil
HaDe Hasse

Senast ändrad:

Ulf Th

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
3909
Medlemskap
2025
Sv: Påringning

EN TÄNKBAR, men förhoppningsvis osannolik, möjlig väg till telefonnumret är att någon av klubbens 10 709 medlemmar
tagit del av Medlemsmatrikeln, senast uppdaterad 2014-06-02 (då var vi 10 680 medlemmar, vad fort det går!)

I Medlemsmatrikeln kan man fortfarande få reda på drygt 3 700 telefonnummer.
Ett sätt att ha mindre synligt telefonnummer är att följa instruktionerna i inlägget från 2014-04-12
http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/634124

Ulf

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022
Sv: Telefonfälten i Profilen

I min profil har jag endast 1 telefonfält.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det är samma hos dig som alla andra! :)

Dra dig längre ner på sidan där du redigerar din profil så hittar du den "öppna" rutan för tfn.nr.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Jag tror inte mitt tele.nr kommer från klubbsidan. Med inlägget menade jag att en campingorg. (SCR) försöker kunna nå oss med husbilar.Få in oss på deras campingar.
HaDe Hasse:twitcy:

Senast ändrad:
D

Deleted member 11118

Guest

Inte så konstigt SCR eller vem det nu var hör av sig, de driver ett företag. Driver man ett företag vill man säkert tjäna pengar, det vill väl alla företag. Klart de försöker på alla sätt få in även husbilar där. Sen avgör var och en om de vill bo på en camping.

Toppen