• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På tal om " Rutavdrag"

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Hej hörde på radion i går & i dag!
Först Region Skåne betalade 2012 ca: 800 miljoner för preventivmedel till skolungdommar!!!!
Nu till oss vanliga "tänk" senariet att en inte kan sköta sin käresta ""SEXUELLT""
utan behöver "Leja" (ha hjälp) hjälp ute i från, går det då via "Rutavdraget" där i alltså att man kan begära avdrag för sådana kostnader??????????????
Jo jag har sett den Engelska filmen på Tv !!!!!
Mvh.

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: På tal om " Rutavdrag"

Hej Bestliner!
Äntligren en som förstod "poängen"!
Här JÄMRAR VI OSS FÖR ATT HUSVBILSFOLKET FÅR BETALA DYRA STÄLLPLATTSER eller vad det så må vara.
MEN när det gäller det övriga i Landet Sverige så betracktaktas man som en IxxxT!
Vad jag förstår så skriver vi här vad vi tycker för Landet Sveriges "Bästa"
även om det är ett Forum för "OSS"!
MVH: "PS" den var svår? Andvänd huvet Grabb sa Povel Ramel "kokosnöt".
Mvh.

Under markisen är det högt i tak. Hundar, katter, dansband, jansonrecept och det mesta ryms därunder vilket är bra:)

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Du har en tänkvärd fundering florr16. Jag tycker att det skulle vara möjligt i speciella fall, men... köp av sexuella tjänster är ju otillåtet i Sverige. Och Rutavdraget gäller bara för hushållsnära tjänster, så det går nog inte.

Undras om jag också får på nöten nu?

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej WillyPe!
Nu på nyheterna i kväll på Tv:n nämndes att även "Drinkblandning" skulle ingå i "RUTAVDRAGET"!!!!
Mvh. "Ps" ja vad är ett "Skjut" mot det? "Ds"

Du har en tänkvärd fundering florr16. Jag tycker att det skulle vara möjligt i speciella fall, men... köp av sexuella tjänster är ju otillåtet i Sverige. Och Rutavdraget gäller bara för hushållsnära tjänster, så det går nog inte.

Undras om jag också får på nöten nu?

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Eftersom det är fredagkväll, så brukar det vara högre i tak.
Tänkte att man kan "ruta" åt varandra och på det viset finansiera husbilsåkandet:twitcy:

Toppen