• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.622
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Om jag inte minns fel, så är ställplatsen uppdelad i tre delar: A, B och C. Vi var förvisade till C, som jag tror var lite billigare än A och B. Förmodligen för sjöutsikten från i varje fall A.

2015-09-08--191621.jpg
 
F

F.d. 14324

Guest
Jag gissar på Heiligenhafen, om jag gräver djupt i minnet och fantiserar lite så kan de ha sett ut ungefär så där, kanske. Minns i alla fall att det var uppdelat i A-B-C.
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Tycker mig se monumentet i Laboe i fjärran så Stellplatz Kiel Förde- und Kanalblick är mitt svar
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Tackar för det Jan. Då kommer här ett nytt foto och vi klämmer till med hela staden på en gång. IMG_7050.jpg
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
En bild till. Upptäcker nu att det är svårt att hitta bilder då stadens mycket välkända pusselmotiv syns överallt. :) IMG_7053.jpg
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Något får mig att tänka på Bled i Slovenien, och det bekanta pusselmotivet skulle i så fall vara den lilla ön med sin kyrka.

"Knoppen" i underkant på den första bilden skulle då vara stäven på den av de båtar som fraktar turister ut till ön.

Pålle
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Ett bra försök men tyvärr fel land trots många likheter som båtar som fraktar turister. Vänner som vi besökte sa att det är oftast fler kineser än landsmän i stan :) IMG_7054.jpg
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Så bra att det blev rätt då Pålle Luzern med sina långa blomsterbroar finns kanske inte på lika många puzzel som Bled men på en hel del. En mycket vacker stad o besöka. Över till dig. IMG_7051.jpg
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Vi börjar med en campingbild.

Namnet på campingen, eller namnet på staden i vars närhet campingen ligger.

Namnlöst-1.jpg
 
Senast ändrad:
Toppen