• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Oviktigt!

Kjenyh

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
154
Medlemskap
2024
Nu har solen lyst i flera dagar i princip dygnet runt, jag börjar bli lite småless. Och Kölis, vad pysslar han med? Kan han sitta kvar där nere vid Medelhavet och dricka trimmat eftermiddags kaffe? Han skulle ju inte vara borta så länge. Nä nu får han laga sig hem till bilverkstaden och svara på våra inlägg här. Jag skall i alla fall fara till Vitå och räffsa lite bås. I morgon håller man åt Kalix hållet.

Kjelle

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Oviktigt!

:wideeyed: Jag tror han är på G att packa sig hemåt, han måste ju sakna oss efter så lång semester.

Carina HBK 6

F

F.d. 6238

Guest

Ha tålamod pal.
När väl Kölis är hemma så kommer han att svara Dig på alla frågor.
Han och Kia _tror jag- Kommer hem snart och då kan Du ställa alla frågor, hls medl.nr 35.:music-icon: ;) :D

F

F.d. 4879

Guest

Ja det känns skönt att någon saknar en ibland trots att man lever.. Vi har haft en underbar vecka där nere och njutit gott av att åka med Air France. Tyvärr lite fjällig som jag aldrig brukar bli men det var bra väder *L*.. Kia är som vanligt brun som en pepparkaka, vete fan vad hon har för hudfärg egentligen. Men kaffet som serveras där är ingen hit, Nescafe eller sump, kändes mycket gott att dra en hederlig balja Gevalia i morse!

Toppen